چگونه بهترین پوشش موهای خاکستری را برای هر رنگ مو انتخاب کنیم
نوشته شده توسط : کنکور نویس
بهترین رنگ مو برای پوشش موهای خاکستری

تصمیم گیری در مورد پوشاندن موهای خاکستری خود یک تصمیم کاملا شخصی است. بعضی از خانم ها موهای خاکستری خود را دوست دارند و با افتخار آن را می پوشند. برخی دیگر ترجیح می دهند موهای خاکستری سرسخت خود را با رنگ مو بپوشانند. در هر صورت A-OK است و امروزه گزینه های زیادی برای پوشش موی خاکستری و همچنین افزایش رنگ موی خاکستری طبیعی وجود دارد. در اینجا نکاتی از طرفداران مثبت Matrix در مورد بهترین پوشش موهای خاکستری برای همه آورده شده است.

بهترین پوشش خاکستری اگر موهای بلوند دارید

بورها می توانند با پوشش خاکستری کمتری نسبت به افراد دیگر از بین بروند ، زیرا رشته های نقره ای اغلب با موهای بلوند مخلوط می شوند و موارد برجسته ای به خود می گیرند. این امر به ویژه اگر موهای بلوند شما در سمت خنک یا خاکستری باشد ، بیشتر صدق می کند.

در نهایت ، ممکن است رنگ موهای شما شروع به صاف و بسیار خاکستری کند زیرا خاکستری رنگ بور را گرفته است. علاوه بر این ، بسیاری از آرایشگران مو توصیه می کنند که با گذشت زمان به رنگ گرمتری تغییر دهند ، که می تواند برای یک چهره بالغ تملق آور باشد. در این مرحله ، ممکن است آرایشگر شما برخی از هایلایت ها و هایلایت های خنثی یا گرم را به رنگ مو اضافه کند ، که سایه شما را به شکل طبیعی بلوند در می آورد.

موارد برجسته چندین ماه طول خواهد کشید ، اما شما احتمالاً باید هر چهار تا شش هفته یکبار به سالن مراجعه کنید تا رشد جدید را در ریشه های خود مشاهده کنید و نورهای کم نور خود را تازه کنید.

بهترین پوشش خاکستری اگر موهای قرمز دارید

مسلماً قرمز پیچیده ترین رنگ مو است که روی موهای خاکستری تولید می شود ، زیرا اگر پوشش کامل نباشد یا از سایه اشتباه استفاده شود ، می توانید با سایه ای عجیب و غریب از رنگ صورتی روبرو شوید. دونا مان ، مدیر توسعه آموزش ماتریس ، توصیه می کند بنابراین همه چیز را به دست یک حرفه ای بسپارید.

برای افراد مبتدی ، انتخاب سایه مناسب قرمز - سرد یا گرم ، ضروری است و یک آرایشگر می تواند رنگ پوست و چشم شما را تجزیه و تحلیل کند تا بهترین رنگ را برای شما انتخاب کند. دونا می افزاید: "هرچه شما خاکستری باشید ، بیشتر مستعد بدرفتاری هستید." "به عنوان مثال موهایی که 75 تا 100 درصد خاکستری هستند ، برای لنگر فرمول به گرما نیاز دارند. و اگر موهای شما 50٪ خاکستری یا کمتر باشد ، شما واقعاً به دو فرمول نیاز دارید - یکی برای موهای سفید و دیگری برای رنگ اصلی شما. "

علاوه بر این ، آرایشگران محصولی در اختیار دارند که به طور صریح فرموله شده اند تا اشباع ، عمق و گرمی که برای رسیدن به رنگ و بوی واقعی لازم است ، موهای خاکستری را فراهم کنند. (این برای هر سایه مو صادق است.) Donna می گوید: "Matrix SOCOLOR Extra Coverage Permanent Haircolour یا SOCOLOR Dream.Age سری های مسی و قرمز را ارائه می دهد که برای ایجاد سایه های قرمز روی موهای خاکستری مناسب است."

بهترین پوشش خاکستری اگر موهای تیره دارید

موهای تیره بیشترین میزان کنتراست را با موهای خاکستری نشان می دهند ، به خصوص اگر فقط تا حدی خاکستری باشید. برای پوشاندن رنگ خاکستری خود اگر موهای سبزه دارید ، ابتدا باید تصمیم بگیرید نوع پوشش را ترجیح می دهید. اگر نتیجه ای کاملاً محکم و "با هر مو پوشیده شده" را می پسندید ، آرایشگر شما فرم غیرشفافی مانند Matrix SOCOLOR Extra Coverage Extreme Coverage Permanent Color انتخاب می کند. این رنگ مو که برنده جایزه شده است ، موهای شما را به طور یکنواخت و کاملاً پوشانده و در عین حال نرم کننده پارچه ای است که با از دست دادن رنگدانه های مو اتفاق می افتد.

اگر نوع انعکاس بیشتری از پوشش را ترجیح می دهید ، ممکن است آرایشگر شما با Matrix SOCOLOR Dream.Age همراه باشد. این به موهای شما پستی و بلندی می دهد ، که آرایشگر شما می تواند با اضافه کردن هایلایت به طرح کلی رنگ مو ، آنها را حتی بیشتر کند.

عامل دیگری که باید در نظر گرفت سایه نهایی شماست. حتی اگر 20 سال پیش رنگ موهای سبزه زرق و برق دار ، براق و عمیق شما سر برگردانده باشد ، ممکن است چاپلوس ترین رنگ مو برای شما امروز نباشد. رنگ پوست با گذشت زمان تغییر می کند ، آرام می شود و نشاط را از دست می دهد. برای روشن شدن چهره ، اغلب بهتر است رنگ مویی انتخاب کنید که چند سایه روشن تر از رنگ طبیعی شما باشد. بسته به رنگ پوست ، ممکن است بخواهید مقداری گرما طلایی یا رنگ موکا خنثی به رنگ کلی آن اضافه کنید تا از جلوه ای بیش از حد خاکستری جلوگیری کند.

سرانجام ، در مورد پوشاندن موهای خاکستری "پیروزی" دیگری وجود دارد دو مورد از شکایات رایج در مورد موهای خاکستری این است که موهایشان قابل کنترل نیست و براق نیست. اما رنگ مو می تواند هر دو وضعیت را بهبود بخشد. دونا می گوید: "رنگ مناسب ، موهای خاکستری را نرم ، براق و قابل کنترل می کند." به عنوان مثال ، هم SOCOLOR Extra Coverage و هم Dream.Age حاوی نرم کننده هایی هستند که در حالی که خاکستری هستند ، ظاهر و احساس مو را تغییر می دهند. "

 

بهترین راه ها برای زیبا نگاه داشتن موهای خاکستری رنگی

  • متعهد به تماس های منظم باشید. رشد جدید باید هر چهار تا شش هفته یکبار رنگ آمیزی شود تا از مرزهای ترسناک و سفید "مرز" جلوگیری شود.
  • از شامپوهای فرموله شده برای موهای رنگ شده استفاده کنید. موهای رنگی می توانند ظریف باشند ، بنابراین بهتر است از شامپوها و نرم کننده های کم سولفات و ملایم استفاده کنید.
  • از آرایشگر خود در مورد روش درمان مهر و موم کوتیکول بپرسید. خدمات رنگ مو لایه خارجی یا کوتیکول مو را باز می کند تا به مولکولهای رنگ اجازه نفوذ در هر رشته را بدهد. شستشوی شیر اسیدی با منشا طبیعی ، بلافاصله پس از استفاده ، کوتیکول را مهر و موم می کند و از فرار مولکول های رنگ جلوگیری می کند ، بنابراین رنگ مو طولانی تر می شود و زنده می ماند.
  • روی تهویه تمرکز کنید. برای نرم و لطیف نگه داشتن موهای خاکستری رنگی ، تهویه منظم و عمیق لازم است. یکی از روندهای جدید موثر تهویه ، ماسک شبانه تزریق کره است - شما آن را قبل از خواب روی موهای خود می کارید و وقتی بیدار می شوید ، موهای شما ابریشمی و انعطاف پذیر است. و هیچ لکه ای روی بالش وجود ندارد - قول!
  • سبک با محافظت از حرارت. گرمای سشوار یا اتو مو می تواند رنگ مو را کمرنگ کند ، بنابراین دمای هوا را کم کنید ، هنگام آرایش از یک محصول محافظت کننده در برابر حرارت استفاده کنید و اگر می توانید ، موهای خود را هرچه بیشتر خشک کنید.




:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: